„Ateini į vonią su meškere, prisileidi vandens ir galvoji – „pagausiu karpį“. Gali įleisti karpį iš parduotuvės, gali įleisti kelis, bet vonioje tų karpių savaime nebus. Tai ne tas vandens telkinys“, – hiperbolizuotu palyginimu rinkos tyrimų svarbą pabrėžia socialinių mokslų daktarė Rasa Paulienė.

Bendrovės „Intermedix“ paslaugų centro žmogiškųjų išteklių direktorė Simona Vabalė teigia, kad visi darbuotojai, nepaisant to, kurioje pasaulio vietoje dirba, visų pirma nori gauti sąžiningą darbo užmokestį, atitinkantį jų kompetencijas, reikalingas darbe. „Be to, organizacijos nariai siekia augti, tobulėti, daryti reikšmingą pokytį. Kiekvienas darbuotojas nori priklausyti komandai ir jaustis jos dalimi“, – sako Kaune įsikūrusio JAV bendrovės paslaugų centro atstovė. Pasak jos, tarptautinės kompanijos darbuotojų motyvacijos sistemos turi atitikti konkrečiame regione dirbančių darbuotojų poreikius. „Skirtinguose regionuose gali skirtis darbuotojų demografinė situacija, poreikiai, kultūrinės normos, tam tikri įstatymai ir kita. Pavyzdžiui, Jungtinėse Valstijose viena iš svarbiausių papildomų naudų yra laikomas sveikatos draudimas, nes, kaip žinia, JAV sveikatos priežiūros ar gydymo paslaugos yra labai brangios“, – dėsto p. Vabalė.

Kai termometrai rodo temperatūrą ne tik žemiau nulio, bet ir dviženklių minusinių simbolių, VU studentai šildosi jau patikrintu ir išbandytu būdu - sportu.

Vasario 24 d., šeštadienio diena buvo skirta tinkliniui. SSC sporto salėje vyko pirmosios 2017/2018 m.m. pavasario semestro tarpfakultetinės Rektoriaus taurės varžybos. Reikia paminėti, jog pastaraisiais metais šios sporto šakos įskaitinės varžybos Rektoriaus taurėje nevyko, tačiau studentų entuziazmas ir noras padėjo suorganizuoti tarpfakulteinį tinklinio turnyrą 2017 metų pavasarį. Šiais metais turnyras tapo lygiavertėmis tarpfakultetinėmis varžybomis, o jų metu surinkti komandų taškai įskaičiuojami į bendrą Rektoriaus taurės įskaitą.

Kad atsakingai kaupiami, saugomi ir tvarkomi duomenys verslui ne tik užkrauna įsipareigojimų, bet ir atveria galimybių, akcentuoja Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto Rinkodaros katedros vedėjas prof. dr. Sigitas Urbonavičius: „Proveržį pirmosios padarė įmonės, kurios pirkėjų elgseną ėmė fiksuoti skaitmeninėse platformose, o dabar vis daugėja atvejų, kai integruojami ir kitais būdais gaunami duomenys. Duomenų analizė ir verslo praktika priimti ja pagrįstus sprendimus plėtojasi itin sparčiai, mat tokios analizės nauda lengvai pastebima: atliekami geriausiai atsiperkantys rinkodaros veiksmai, sprendimai daromi tiksliau ir greičiau“.

Puslapis 26 iš 28
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos