Džiaugiamės galėdami pakviesti visus į Ekonominės ekspertizės centro mokslo seminarą. Vasario 29 d. (ketvirtadienį) 417 auditorijoje ir MS Teams Elzė Marija Uždavinytė pristatys temą: „It's the smallness that counts: Consumer preferences for small versus large companies' products

Trumpa seminaro apžvalga

Ankstesni tyrimai ne kartą parodė, kad mažos įmonės (lyginant su didelėmis) yra labiau patrauklios vartotojams, tačiau pagrindiniai mechanizmai, paaiškinantys, kodėl toks poveikis atsiranda, lieka nepakankamai ištirti. Keturiais eksperimentais parodome, kad įmonės dydžio užuominos turi įtakos vartotojų pageidavimams. Vartotojai mano, kad mažų įmonių pagaminti produktai yra sveikesni nei didelių įmonių produktai, o tai daro teigiamą poveikį vartotojų norui pirkti. Konkrečiai, mažos įmonės dydžio užuominos (palyginti su didelėmis) padidina gaminių saugumo suvokimą, o tai savo ruožtu didina produkto sveikumo suvokimą. Šis poveikis yra ryškesnis asmenims, kurie yra jautresni saugumo signalams ir pasižymi dideliu jautrumu pasibjaurėjimui patogenais. Mūsų išvados suteikia vadybos požiūriu svarbių įžvalgų ir parodo, kad papildomi su saugumu susiję signalai gali neutralizuoti šį, atrodo, didelėms įmonėms būdingą trūkumą.

Informacija apie seminarą

  • Laikas: vasario 29 d. 14:00-15:00 val.
  • Vieta: 417 (buv.402) auditorija ir MS Teams Spauskite čia
  • Pranešėjas: Elzė Marija Uždavinytė, Ekonominės ekspertizės centro jaunesn. mokslo darbuotoja
  • Tema: „It's the smallness that counts: Consumer preferences for small versus large companies' products”
  • Seminaro kalba: anglų

Seminaras yra atviras visiems – studentams, dėstytojams, mokslininkams. Kviečiame pasisemti žinių!

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos