Elektroninės parduotuvės, norėdamos padidinti konkurencinį pranašumą, taiko įvairias kūrybiškas strategijas. Viena įdomesnių strategijų yra žaidybinių elementų naudojimas elektroninėse pardavimo platformose. Šios strategijos esmė – įtraukti pirkėjus į įvairias žaidybines užduotis, kurias atlikę jie yra apdovanojami ženkleliais, virtualiomis dovanomis, reitinguojami lyderių lentelėse ir pan. Žaidybiniai elementai yra daug sudėtingesni nei nuolaidos, dovanos ar kitos naudojamos rinkodaros technikos, nes norint taikyti žaidybinius elementus reikalingi ne tik strateginiai, kūrybiniai, tačiau ir grafinio dizaino bei IT sprendimai.

 

Kovo 28 dieną VU EVAF šventė vieną reikšmingiausių pastarųjų metų fakulteto gyvenimo įvykių – Consumer Decision Making Lab (CDM Lab) ir Vilnius University Lab for Behavioural Economics (VU LABBE) laboratorijų atidarymą. Šių laboratorijų įrengimas suteiks plačias galimybes Vilniaus universitetui tapti ne tik šalies, bet ir regioniniu lyderiu vartotojų elgsenos tyrimuose bei ekonominės elgsenos srityje. 

 

Puslapis 1 iš 107
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos