Pažinti tikslinę auditoriją, pasirinkti tinkamus kanalus jai pasiekti ir sulauktą dėmesį paversti pardavimais – viena svarbiausių startuolių ir apskritai bet kokio sėkmingo verslo užduočių. Tačiau prasta rinkodara inovatyviems verslams dažnai pakiša koją, ypač, kai steigėjai yra susikoncentravę vien į technologiją ir produkto kūrimą. Kaip ir kada startuoliams žengti pirmuosius rinkodaros ir komunikacijos žingsnius? Kaip patraukti klientų ir investuotojų dėmesį?

 

Gegužės 3–7 d. Vilniaus universitetas (VU) kviečia į įdomių diskusijų, paskaitų, dirbtuvių ir kitų renginių kupiną Europos universitetų aljanso „Arqus“ renginių ciklą „Arqus Academy Week“. Septynių universitetų bendruomenėms sutelkti ir aljansą visuomenei atverti siekiantis renginys šiemet daugiausia dėmesio skirs ateities aukštojo mokslo institucijos vizijos formavimui.

Puslapis 2 iš 42
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos