Apie


Globalios rinkodaros bakalauro studijų programa – populiariausia verslo ir viešosios vadybos krypčių grupės studijų programa Lietuvoje. 2022-aisiais Globali rinkodara pripražinta geriausia studijų programa Ekonomikos ir verslo administravimo fakultete, o 2025-aisiais tarptautinių ekspertų vertinimu programa akredituota ateinantiems 7 metams.
Studijų programos tikslas – parengti aukštos kvalifikacijos specialistus, gebančius analizuoti rinką, parengti strateginius rinkodaros planus, vadovauti reklaminėms kampanijoms ir jas organizuoti, planuoti kainodarą, logistiką, komunikaciją, veikti ne tik vietinėje rinkoje, tačiau universitete įgytas žinias taikyti ir tarpkultūrinėje aplinkoje.
Daugiau informacijos Jums suteiks fakulteto studijų koordinatorius:
Programos turinys
Studijų programa sudaryta iš 6 studijų dalykų grupių, kurios išskirtos remiantis „žinojimo-taikymo-kritinio vertinimo“ sistema.
I dalykų grupė – „Vadybos ir rinkodaros žinių bazė“, suteikianti makro ir mikro ekonomikos žinių, stiprius rinkodaros bei verslo teisės pagrindus.
II dalykų grupė – „Rinkodaros specifika skirtinguose verslo kontekstuose“, skirta gilinti rinkodaros žinias mažmeninės prekybos, paslaugų, asmeninio pardavimo, verslas-verslui aplinkose.
III dalykų grupė – „Prekybos, vadybos ir rinkodaros jungtys“, skirta konkrečių rinkodaros veiksmų ir taktikų taikymui, susijusiam su pardavimų skatinimu ir sklandžia komunikacija tiek tradicinėse, tiek skaitmeninėse medijose.
IV dalykų grupė – „Tarptautinė rinkodara“, skirta gilinti žinias apie tarptautinės rinkodaros, vadybos, komunikacijos aspektus ir perprasti tarpkultūrinės rinkodaros ypatybes.
V dalykų grupė – „Rinkodaros tyrimai“, skirta supažindinti su rinkodaros analitika ir rinkodaros tyrimų sritimis bei suteiki įgūdžių, reikalingų rinkodaros mokslo tyrimams atlikti.
VI dalykų grupė – „Individualiosios studijos“, skirta studentų tobulinimuisi pasirinktose mokslo srityse: nuo psichologijos iki informacinių technologijų.
TARPTAUTINIAI STUDENTŲ PASIEKIMAI
Kiekvienais metais globalios rinkodaros studentų komandos dalyvauja tarptautiniuose konkursuose, kuriuose, varžydamiesi su kitų šalių studentais, atlieka praktines, strategines vadybos, rinkodaros ir komunikacijos užduotis. Vienas iš tokių pavyzdžių – pasaulinio prekės ženklo „L'Oreal „Brandstorm“ konkursas, kurio užduotys kasmet integruojamos į rinkodaros vadybos (angl. marketing management) studijų dalyko paskaitas. Programos studentai dažnai į Lietuvą grįžta tapę konkurso laureatais.
Pastarųjų trejų metų regioninių finalų rezultatai:
2025 m. Specialus komisijos paminėjimas finale (Special jury mention). Komanda „Éclat” (G. Bložytė, Y. Hroma ir M. Stakhieieva)
2024 m. II vieta finale. Komanda„Highlights“ (Ž.Budėnaitė, K. Kinčiūtė, Ū. J. Masteikaitė)
2023 m. II vieta finale. Komanda „AROM.AI“ (N. Koc, N. Sungaila, R. Karvelytė)
III vieta finale. Komanda „ARtistic“ (M. Sinkevičius, M. Gailius, P. Ivaškevičius)


Šioje studijų programoje didelis dėmesys skiriamas ir studentų profesinei praktikai. Apie ją skaitykite „Karjeros“ skiltyje!
Programos partneriai:

Studijų išskirtinumas
- Specializacija rinkodaros srityje: net 60 % studijų dalykų sudaro rinkodaros turinys – tai užtikrina tikslingą ir gilų pasirengimą darbui rinkodaros srityje. Likusi studijų dalykų dalis apima vadybos, ekonomikos, teisės ir informacinių technologijų sritis.
- Analitika ir tyrimai: didelis dėmesys skiriamas kiekybiniams tyrimų metodams. Studentai mokosi duomenų rinkimo, analizės ir duomenų interpretavimo – tai svarbu rengiant bakalauro baigiamąjį darbą ir ypač praverčia ateities darbovietėse atliekant rinkos tyrimus ar vertinant kampanijų efektyvumą.
- Dėstytojai – verslo praktikai: dėsto ne tik akademikai, bet ir aktyvūs rinkodaros, reklamos, komunikacijos bei kitų sričių ekspertai. Studijų metu studentai skatinami kurti realias rinkodaros kampanijas, kurios pristatomos ir vertinamos verslo įmonių atstovų.
- Šių dienų rinkodara su DI: studentai mokosi taikyti dirbtinį intelektą (DI) reklamos ir rinkodaros kampanijų kūrime. Kūrybiškas DI taikymas apima įvairiausias užduotis nuo idėjų generavimo iki personalizuotos komunikacijos rengimo skirtingoms auditorijoms.
- Galimybės profesiniam tobulėjimui: Programos turinys leidžia pasiruošti Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) egzaminui ir siekti Europos rinkodaros sertifikato (EMC), kuris atveria platesnes galimybes tarptautinei karjerai.
- Tarptautinė patirtis: studentai įsitraukia į tarptautinius projektus bei konkursus, kasmet išbando jėgas „L’Oréal Brandstorm“ inovacijų iššūkyje, taip pat turi galimybę dalyvauti „Erasmus+“ mainų programoje ir įgyti tarpdisciplininių bei tarpkultūrinių kompetencijų.

Dėstytojai
Vytautas Dikčius
Indrė Radavičienė
Ramūnas Časas
Ignas Zimaitis
Globalios rinkodaros dėstytojai apie aktualijas:
Programos planas
Nuo 2023-2024 m. įstojusieji studentai VU EVAF studijų programose turės galimybę pasirinkti individualiąsias studijas, kurios yra integruotos į kiekvieną bakalauro pakopos studijų programą.
Individualiosios studijos – bakalauro pakopos studento laisvai pasirenkamos studijos.
Individualiosiose studijose studentai gali rinktis studijų krypties gilinamuosius dalykus, tarpkryptinius ar kitos krypties dalykus, bendrųjų universitetinių studijų dalykus, gretutinės krypties studijas, kitos (ne pirmosios) užsienio kalbos mokymosi dalykus, dalines studijas ar atskirus studijų dalykus pagal suderintą turinį, studijuojant juos kitose Lietuvos ir (ar) užsienio aukštosiose mokyklose.
1 semestras
Privalomi dalykai:
2 semestras
Privalomi dalykai:
Individualiųjų studijų dalykai
3 semetras
Privalomi dalykai:
Individualiųjų studijų dalykai
4 semestras
Privalomi dalykai:
Individualiųjų studijų dalykai
5 semestras
Privalomi dalykai:
Individualiųjų studijų dalykai
6 semestras
Privalomi dalykai:
Individualiųjų studijų dalykai
7 semestras
Privalomi dalykai:

Karjera

2291 Eur vidutinis absolventų atlygis
Globalios rinkodaros studentai kasmet atlieka profesines praktikas apie 80-yje skirtingų įmonių. Pozityviai studentų darbą praktikos metu jau įvertino tokios įmonės kaip ,,Danske Bank A/S“, „Teltonika“, „Nordsecurity“, „Fabula ir partneriai“, „Wolt“, „Apranga“, „LIDL Lietuva“, „IKEA“, „GetJet Airlines“, „DHL Lietuva“ ir kt.
Tokios praktikos – galimybė ne tik studentams susipažinti su darbo specifika skirtingose pozicijose, plačiau suvokti rinkos paveikslą bei pasirinkti norimą karjeros kelią, bet ir potencialiems darbdaviams ieškant būsimų darbuotojų.
Priimančios įmonės apie globalios rinkodaros studentų praktikas:
„Studentas parodė puikius gebėjimus ir žinias rinkodaros srityje ir įdiegė mūsų įmonėje keletą naujovių, kurių anksčiau nenaudojome arba naudojome labai retai. Esu labai patenkintas studento atliktu darbu.“ (UAB Dreamsite)
„Studentas parodė atsakingumą, kūrybiškumą ir puikias žinias organinio turinio kūrimo srityje. Praktikos metu jo indėlis ženkliai prisidėjo prie prekių ženklų matomumo didinimo, sekėjų skaičiaus augimo bei pardavimų rezultatų gerinimo.“ (UAB Medical score)
„Studentas su užduotimis tvarkėsi puikiai, savo kūrybiniais sprendimais ir idėjomis padėjo pardavimų komandai ir administracijai įgyvendinti užsibrėžtus tikslus. Naudodamas studijų metu gautas teorines žinias, jas taikė viešbučio komunikacijoje ir įvaizdžio kūrime bei strategijų kūrime. Studentas dirbo tiek savarankiškai, tiek komandoje, laiką planavo gerai, pavestas užduotis atliko laiku. Darbo metu studentui teko naudoti ir kaupti patirtį analitiniuose, kūrybiniuose, statistiniuose ir komunikaciniuose aspektuose, susijusiuose su rinkodara ir ne tik.“ (Radisson Blu Hotel Lietuva)
„Studentė turi puikius teorinių marketingo žinių pagrindus, kuriuos geba efektyviai pritaikyti praktikoje. Ji yra žingeidi, linkusi mokytis ir tobulėti, taip pat aktyviai teikia savo pasiūlymus. Praktikos metu studentei teko atlikti užduotis, reikalaujančias analitinių sugebėjimų, kūrybiškumo ir organizuotumo. Ji puikiai įgyvendino visas užduotis ir pasibaigus praktikai liko dirbti mūsų įmonėje.“ (UAB Kalnapilio-Tauro grupė).

Globalios rinkodaros bakalauro studijų programa parengs rinkai reikalingus rinkodaros specialistus, kurie išmanys įvairias rinkodaros priemones, gebės analizuoti esamas situacijas rinkoje ir parinkti tinkamiausius rinkodaros veiksmus.
Romas Apulskis, asociacijos „Baltic Gastronomy Leaders“ prezidentas
Atsiliepimai
Studijų programą „Globali rinkodara“ pasirinkau dėl įvairaus joje dėstomų dalykų spektro ir dėl to, kad ji ruošia vienus reikalingiausių specialistų dabartinėje darbo rinkoje. Ši programa apima ne vien tik su rinkodara susijusius dalykus – čia taip pat suteikiamos ekonomikos, teisės, informacinių technologijų ir kitos vertingos žinios. Visos paskaitos be galo įdomios ir informatyvios, informacija pateikiama remiantis realiais pavyzdžiais, jose lankosi ir savo patirtimi su mumis dalijasi daug verslo praktikos sukaupę svečiai. Be to, šioje programoje ugdomas mūsų kūrybingumas, mokoma dirbti tiek komandoje, tiek savarankiškai priimti įvairius rinkodaros sprendimus, o analizuodami ir spręsdami realias verslo problemas mes taip pat įgyjame praktikos bei gebėjimų, kurie mums padės ne tik tapti puikiais rinkodaros specialistais, bet bus naudingi ir kitose gyvenimo srityse.
Medeina Struckutė, Globalios rinkodaros programos studentė
Pasirinkau Globalios rinkodaros studijų programą, nes jau turėjau darbinės patirties rinkodaroje ir man ji labai patiko, todėl nusprendžiau gilintis būtent į šią sritį. Ši studijų programa suteikia plačią žinių bazę apie rinkodarą, tuo pačiu ir supažindina su esminiais verslo principais. Vienas iš šios programos privalumų yra tai, kad nagrinėjame situacijas įvykusias realiu laiku ir dėstytojai dažniausiai dalinasi savo asmenine verslo bei rinkodaros patirtimi, todėl kursas yra įdomus ir gautos žinios yra aktualios bei naudingos.
Kadangi tai yra nauja programa, džiaugiuosi, kad turėjau galimybę prisidėti prie studijų gerinimo proceso ir ieškoti sprendimų, kaip studijas galima tobulinti.
Nerija Sedleckaitė, Globalios rinkodaros programos studentė
Per dvejus pirmuosius studijų metus išmokome į viską žiūrėti kūrybiškai, suprasti, kas yra „rinkodara” ir kodėl ji yra svarbi kiekvienai įmonei. Studijos yra įdomios ir lengvai derinamos su darbu ar kitomis veiklomis. Manau, kad tai yra didelis pliusas, nes jau per studijų metus turime galimybę įgyti patirties darbovietėse ir universitete įgytas žinias pritaikyti praktikoje.
Emilija Butkevičiūtė, Globalios rinkodaros programos studentė
Programa išties labai plati, dengianti temas nuo verslo statistikos iki skaitmeninės rinkodaros. Tačiau viena didžiausių šios studijų programos naudų – tarptautinės žinios: dėstytojai, turintys globalios patirties, studentai, atvykę iš kitų šalių, bei temos, pritaikytos tarptautiniam kontekstui.
Nojus Sungaila, studentas, „Loreal Brandstorm” konkurso antros vietos laimėtojas
Globalios rinkodaros studijų programa yra plati, įvairiapusė, taip pat pakankamai lanksti norint derinti studijas su kita veikla. Džiaugiuosi, jog studijos suteikė progą išmokti dirbti komandoje, planuoti laiką bei praturtino akademinę anglų kalbą rinkodaros srityje.
Rūta Karvelytė, studentė, „Loreal Brandstorm” konkurso antros vietos laimėtoja
Kaina ir finansai
Metinė studijų kaina: 3180 Eur
Fakulteto dekanas gali leisti studijų įmoką mokėti dalimis arba atidėti studijų įmokos mokėjimą. Prašymai dėl studijų įmokos mokėjimo dalimis ar mokėjimo atidėjimo yra teikiami „eStudentas“ aplinkoje.
Jei studentas (klausytojas) nutraukia studijų sutartį, sumokėtos studijų įmokos, atitinkančios metinę studijų kainą (studijuojamų dalykų kainą), grąžinamos Senato nustatyta tvarka.

VALSTYBĖS REMIAMOS PASKOLOS
Valstybės remiamas paskolas iš kredito įstaigų lėšų turi teisę gauti aukštųjų mokyklų pirmosios pakopos, vientisųjų studijų, antrosios pakopos, trečiosios pakopos studentai, rezidentai, profesinių studijų studentai.
Studentai gali gauti valstybės remiamas paskolas:
- paskolą studijų kainai sumokėti (šios paskolos suma per vienerius studijų metus negali viršyti studento už studijų metus mokamos studijų kainos ar jos dalies);
- paskolą gyvenimo išlaidoms (iki 2 000,00 EUR per metus);
- paskolą dalinėms studijoms pagal tarptautines (tarpžinybines) sutartis (iki 2 400,00 EUR per metus).
Paskolos gavėjo bendra pagal numatytą tvarką gautų paskolų suma, neįskaitant palūkanų, negali būti didesnė nei 385 BSI. Valstybės remiamos paskolos skolinamos eurais.
Paskolos studijų kainai sumokėti yra pervedamos į aukštosios mokyklos sąskaitą kiekvieną semestrą. Paskolos gyvenimo išlaidoms pervedamos į asmeninę paskolos gavėjo sąskaitą lygiomis dalimis kas mėnesį. Paskolos dalinėms studijoms pagal tarptautines (tarpžinybines) sutartis pervedamos visa suma iš karto į asmeninę paskolos gavėjo sąskaitą.
Valstybės remiamos paskolos sutartyje nustatomos valstybės garantijų sąlygos, paskolos rūšis, suma, palūkanų tipas ir dydis (kintamų palūkanų atveju – palūkanų bazė ir maksimalus maržos dydis), paskolos grąžinimo ir palūkanų mokėjimo tvarka, kitos suteikimo ir grąžinimo sąlygos. Valstybės remiamos paskolos palūkanos pradedamos skaičiuoti nuo valstybės remiamos paskolos išmokėjimo datos ir skaičiuojamos nuo išmokėtos ir negrąžintos valstybės remiamos paskolos dalies. Palūkanos, skaičiuojamos studijų metu, gali būti apmokėtos iš Fondo disponuojamų lėšų.
Valstybės remiama paskola pradedama grąžinti ne vėliau kaip po 12 mėnesių po studijų baigimo, nutraukimo ar išbraukimo, ir grąžinama ne vėliau kaip per 15 metų nuo paskolos grąžinimo pradžios.
Tais atvejais, kai lėšų valstybės remiamoms paskoloms teikti poreikis neviršija valstybės remiamos paskoloms teikti numatytos lėšų sumos, į studentų, kuriems siūloma sudaryti valstybės remiamų paskolų sutartis, sąrašą įtraukiami visi studentai, tinkamai užpildę prašymą-anketą valstybės remiamai paskolai gauti. Tais atvejais, kai lėšų poreikis valstybės remiamoms paskoloms teikti viršija numatytą lėšų sumą, studentų, kuriems siūloma sudaryti valstybės remiamų paskolų sutartis su kredito įstaiga, sąrašas sudaromas atsižvelgiant į prašomos valstybės remiamos paskolos paskirtį, studento socialinę padėtį, studentų studijų dalykų įvertinimų vidurkį per semestrą (pirmąjį studijų semestrą – stojamojo balo sumą), prašymo pateikimo laiką.
Visų rūšių valstybės remiamos paskolos teikiamos kasmet rudens semestre. Studentas, norintis gauti paskolą, turi registruotis Fondo interneto svetainėje užpildydamas nustatytos formos prašymą-anketą. Apie paskolų teikimo pradžią, studentų registravimo pradžios ir pabaigos datas skelbiama Fondo interneto svetainėje.
ĮMOKŲ UŽ STUDIJAS MAŽINIMAS
Studentams aktyviai dalyvaujantiems Universiteto kultūrinėje veikloje, sportinėje veikloje ir atstovaujant Universitetą, dalyvaujant Universiteto mokslinėje veikloje arba studijuojant mažiau kreditų nei numatyta studijų plane Fakulteto dekano sprendimu studijų įmoka gali būti sumažinta ne mažiau nei 30 % ir ne daugiau nei 90 %.
Daugiau informacijos apie mokėjimus >>
Kontaktai

Programos koordinatorius
Laura Česlauskaitė

Programos vadovas
Vytautas Dikčius

Programos studentė
Neda Varnelytė
Tel. Nr.: 863867804
Messenger: Neda Varnelytė

Programos studentė
Medeina Struckutė
Messenger: Medeina Struckutė

Programos studentė
Ramunė Barisaitė
Messenger: Ramunė Barisaitė
Studentams




Šios programos studentai patys renkasi vietas studijų praktikoms, bet fakultetas bendradarbiaudamas su įvairiomis verslo įmonėmis ir valstybinėmis institucijomis siūlo galimybę praktikas atlikti pagal pasirašytas partnerystės sutartis. Lentelėje rasite informaciją apie galimybes skirtas šiai studijų programai ir kontaktus, kuriais studentai gali kreiptis dėl praktikų tiesiogiai.

Indrė Kukučionienė +370 5 249 0830
|

Monika Majutė +370 660 29131
|

Evelina Masalskaitė
|

Dmitrij Dolgov +37062500695
|

Audra Kondrotė +370 686 35653
|

Justina Pičlalova
|
|
|
|
