Lenkijoje vykusiame „L'Oréal Brandstorm 2025“ inovacijų konkurso regioniniame finale dalyvavo net keturios Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto (VU EVAF) Globalios rinkodaros studentų komandos – išskirtinis pasiekimas, liudijantis aukštą studentų pasirengimo lygį ir kūrybiškumą. Pažymėtina, kad šiemet projektas buvo išties konkurencingas: į regioninį finalą iš 120 pateiktų projektų Lenkijoje ir Baltijos šalyse atrinktos vos 10 komandų.

Komanda Éclat (Gabrielė Bložytė, Yelyzaveta Hroma ir Mariia Stakhieieva) pelnė specialų paminėjimą iš komisijos, kurią sudarė Lenkijos ir Baltijos šalių „L’Oréal“ vadovai. Jų inovatyvus nagų priežiūros rinkinys „RIDGE“, skirtas vyrams, buvo įvardytas kaip „groundbreaking for the market“ – potencialiai rinką keičiantis sprendimas, puikiai atliepiantis šių metų konkurso temą „Men. Beauty & Care“.

Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto (VU EVAF) studentai jau daugiau nei dešimtmetį aktyviai dalyvauja prestižiniame tarptautiniame „L’Oréal Brandstorm“ konkurse, kuris laikomas vienu didžiausių studentų inovacijų konkursų pasaulyje. Dalyvavimas šiame konkurse yra ne tik garbė, bet ir svarbi VU EVAF globalios rinkodaros programos dalis – praktinis uždavinys, integruotas į rinkodaros vadybos (angl. Marketing Management) studijų dalyką, kurį trečiakursiams dėsto prof. dr. Sigitas Urbonavičius.

Patirtis, vertinga kiekvienam studentui

Studijų metu vyksta specialūs seminarai, kuriuose pristatoma metų tema ir užduotys – jos kasmet būna skirtingos ir reikalaujančios gilesnio rinkos, vartotojų elgsenos ir technologinių naujovių supratimo. Temos svyruoja nuo dirbtinio intelekto taikymo grožio sektoriuje iki lyčių įtraukties ir vyrų mados. Studentai sudaro komandas, plėtoja idėjas, vysto verslo ir rinkodaros planus ir mokosi juos profesionaliai pristatyti, remdamiesi tiek akademinėmis žiniomis, tiek praktiniu verslumo mąstymu.

2025 metų iššūkis – vyrų grožio rinka

Šių metų konkurso tema „Men. Beauty & Care“ – inovacijos, orientuotos į vyrų kosmetiką ir grožio priežiūrą – studentams kėlė ir iššūkių, ir smalsumo. Dalyviai buvo kviečiami pergalvoti stereotipus apie vyrų grožį bei kurti produktus ar paslaugas, kurios paskatintų vyrus aktyviau rūpintis savo išvaizda ir higiena.

„Šių metų tema buvo ir įdomi, ir sudėtinga. Nelengva paskatinti vyrus aktyviau rūpintis savo išvaizda, ypač kai daugelis jų vis dar pasikliauja populiariais „viskas viename“ produktais. Todėl daugiausia dėmesio skyrėme šiuolaikinių vyrų įpročiams ir poreikiams pažinti, rinkome įžvalgas ir generavome idėjas remdamiesi esama rinkos realybe“, – pasakojo komanda „Innovare“, tapusi viena iš regioninio etapo finalisčių.

VU EVAF studentų komandos šiais metais pasižymėjo itin kūrybingais sprendimais – nuo personalizuotų odos priežiūros rinkinių, kuriuos galima užsisakyti internetu, iki technologinių prietaisų barzdos formavimui ar net pažangių nagų priežiūros įrankių, skirtų aktyviems vyrams.

Atrinkti į regioninį finalą ir įvertinti už inovatyvumą

VU EVAF atstovai regioniniame finale:

Komanda Innovare (M. Matiukha, B. Drumov, Y. Kokonina) pristatė išmanų barzdos formavimo įrankį „BeardMaster“ su papildoma mobiliąja programėle, leidžiančia virtualiai išbandyti įvairius barzdos stilius. .

Komanda Éclat (G. Bložytė, Y. Hroma, M. Stakhieieva) pristatė „RIDGE“ – inovatyvų, daugiafunkcį nagų priežiūros prietaisą vyrams, kurio tikslas – keisti požiūrį į vyrų savęs priežiūrą. Jų idėja pelnė ypatingą komisijos dėmesį – buvo įvardyta kaip itin inovatyvi ir potencialiai rinką keisianti.

Komanda GENTLEmen (A. Pečiulytė, D. Kančiauskas, A. Mažeikaitė) ryžosi sulaužyti tabu ir sukūrė intymių vietų dezodorantą vyrams, pabrėždami pasitikėjimo savimi svarbą ir rinkos nišos potencialą.

Tuo tarpu komanda Beauty Hackers (B. Kundelis, G. Bagdanavičius, B. Vaitiekūnaitė) pasiūlė DI paremto veido analizės ir personalizuotos odos priežiūros prenumeratos sprendimą.

Iš pradžių mus nustebino pati tema – kaip merginų komandai, tai buvo gana tolima sritis. Bet būtent tai ir padarė šį projektą tokį įdomų. Turėjome išeiti iš savo komforto zonos, daug kalbėjomės su vyrais iš savo aplinkos, tyrinėjome jų įpročius. Tai padėjo suprasti, kiek daug neatskleisto potencialo turi ši rinka“, – dalijosi Éclat komandos narės.

Daugiau nei konkursas – tai žinių, patirties ir ryšių platforma

Dalyvavimas „Brandstorm“ konkurse studentams suteikia unikalią galimybę išbandyti save realiame verslo kontekste, susidurti su globalios rinkodaros iššūkiais ir pristatyti savo idėjas tarptautinių kompanijų vadovams. Be to, tai – puiki proga susipažinti su kitais talentingais studentais iš Lenkijos ir Baltijos šalių, aplankyti „L’Oréal“ gamyklą Varšuvoje, iš arti pamatyti produktų kūrimo procesus ir užmegzti vertingų pažinčių.

Kiekviena VU EVAF komanda, dalyvavusi šių metų konkurse, sutartinai pažymėjo, kad tai – viena vertingiausių patirčių jų studijų metu. Nors šįkart kelialapio į pasaulinį finalą Paryžiuje iškovoti nepavyko, visos komandos parsivežė svarbiausių prizų – žinių, motyvacijos ir įkvėpimo ateities projektams.

Dėkojame visiems studentams ir prof. dr. Sigitui Urbonavičiui už atsidavimą, kūrybiškumą ir VU vardo garsinimą tarptautinėje arenoje!

IMG 20250512 WA0030IMG 20250512 WA0029IMG 20250512 WA0026