ideja2013 3Šiandien „Idėja 2013“ projekto dalyviai Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre (MKIC) dalyvavo mokymuose, kurios vedė žymūs reklamos ir verslo sektorių atstovai.

Pranešimus rengė rinkos tyrimų bendrovės UAB „Socialinės informacijos centras“ (SIC) marketingo vadovė Rūta Gaudešienė, Lietuvos inovacijų centro projektų vadovas doc. dr. Artūras Jakubavičius bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos vadovas Linas Kontrimas. Kaip studentsai tarpusavyje kalbėjo – ši diena jiems buvo žymiai naudingesnė nei paskaitos, nes koncentruotai ir labai įdomiomis formomis gavo itin daug naujų žinių.
Projekto tikslas – padėti kūrybingam jaunimui įtvirtinti rinkodaros žinias, kuriant strategiją savo paties sugalvotam inovatyviam produktui. “Idėja 2013” šiemet švenčia jubiliejų – dešimtmetį, todėl dalyvius pasitiko ir pasikeitusia forma. Šiemet nebėra tradicinės produktų pristatymo mugės, tačiau projektas išsitęsė – jis vyksta visą mėnesį penkiais etapais:

I. Registracija
II. Mokymai (lapkričio 25 d.), po kurių projektus bus galima tobulinti, įvykdyti komisijos užduotis ir pateikti gruodžio 2 d. komisijai
III. Gruodžio 5 d. komisija atrinks 10 komandų
IV. Per dvi savaites atrinktos komandos turės parengti savo produkto/paslaugos rėmimo ir komunikacijos strategijas
V. Gruodžio 18 d. FINALAS
Projekto nugalėtojų laukia ypatingi prizai: išradingiausius studentus konsultuos verslo akceleratoriaus „Startup Highway“ atstovai, o geriausios idėjos reklamai naujienų portalas „15min“ skirs 10 000 Lt.