Klientų aptarnavimo centre, Vilniuje
Apie mus
Swedbank Rytų Lietuvos filialui priklauso klientų aptarnavimo padaliniai, kurių darbuotojai užtikrina aukštą klientų aptarnavimo kokybę, konsultuoja klientus banko produktų ir paslaugų klausimais.
Jei Tu:
•puikiai bendrauji;
•kalbi bei supranti kalbančius anglų ir rusų kalbomis;
•domiesi naujomis technologijomis;
•patinka mokyti ir konsultuoti kitus;
•nori daugiau sužinoti apie Banko produktus ir paslaugas;
•turi aukštąjį išsilavinimą (arba dar studijuoji);
•norėtum tęsti savo karjerą Banke.
Prisijunk prie mūsų komandos!
Apie Tave
Kaip stažuotojui Tau turėtų būti svarbios mūsų vertybės bei tikimės, kad esi aktyvus, kruopštus bei pozityvus ir turi atsakingą požiūrį į darbą.
Mes siūlome
Mes tikime, kad ilgalaikiai santykiai su klientais ir darbuotojais yra tvaraus verslo pagrindas. Kviečiame prisijungti prie tarptautinės komandos, kur drauge kursime patrauklius sprendimus klientams. Mes siūlome dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes. Vertiname ir rūpinamės kiekvienu savo komandos nariu. Čia gera augti drauge.
Jei susidomėjote siūloma pozicija, kandidatuokite registruodami savo CV ir motyvacinį laišką Swedbank svetainėje iki rugsėjo 15 d.
http://swedbank.easycruit.com/intranet/lt_homepage/vacancy/1245887/75027?iso=se
Jei turite papildomų klausimų, nedvejodami kreipkitės į Ugnę Juodytę, tel.: (8 5) 258 5226.