Inreal valdymas, UAB
Pradėjusi veiklą 1994-aisiais, šiuo metu yra viena iš pirmaujančių nekilnojamojo turto bendrovių Lietuvoje. Pagrindinės veiklos kryptys – nekilnojamojo turto vystymas ir valdymas, dalyvavimas finansuojant ir administruojant nekilnojamojo turto investicinius projektus. Bendrovės darbo principai – patikimumas, atsakomybė ir pagarba klientui – padeda siekti užsibrėžto tikslo – nuolat būti viena iš savo veiklos lyderių. Šiuo metu „Inreal valdymas“ plėtoja tokius nekilnojamojo turto projektus kaip: „Marių verandos“, „Kopų vėtrungės“ ir „Dangės krantinės“.
UAB „Inreal valdymas“ darbui Vilniuje ieško:
PARDAVIMŲ VADOVO ASISTENTO (-ĖS)
Darbo pobūdis:
- darbas su dokumentais nuo kūrimo iki archyvavimo, korespondencijos sklaida, duomenų bazės priežiūra;
- pagalba derinant sutarties pasirašymą su klientais;
- bendradarbiavimas su NT brokeriais, NT objektų pasiūlos ir paklausos stebėjimas;
- parduodamų NT objektų skelbimų viešinimas;
- dalyvavimas pristatant NT objektus klientams;
- kitų pavedimų vykdymas.
Reikalavimai:
- aukštasis išsilavinimas arba baigiamųjų kursų studentas (-ė);
- anglų kalbos mokėjimas;
- puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- iniciatyvumas, noras mokytis, kūrybiškumas;
- savarankiškumas, kruopštumas.
Privalumai:
- rusų kalbos mokėjimas;
- vairuotojo pažymėjimas.
Gyvenimo aprašymą (CV) ir motyvacinį laišką su nuoroda „Pardavimų vadovo asistentas (-ė)“ siųskite:
El.paštas: