Inreal valdymas, UAB
Pradėjusi veiklą 1994-aisiais, šiuo metu yra viena iš pirmaujančių nekilnojamojo turto bendrovių Lietuvoje. Pagrindinės veiklos kryptys – nekilnojamojo turto vystymas ir valdymas, dalyvavimas finansuojant ir administruojant nekilnojamojo turto investicinius projektus. Bendrovės darbo principai – patikimumas, atsakomybė ir pagarba klientui – padeda siekti užsibrėžto tikslo – nuolat būti viena iš savo veiklos lyderių. Šiuo metu „Inreal valdymas“ plėtoja tokius nekilnojamojo turto projektus kaip: „Marių verandos“, „Kopų vėtrungės“ ir „Dangės krantinės“.
NEKILNOJAMOJO TURTO VALDYMO DEPARTAMENTO VADOVO ASISTENTAS (-Ė)
Darbo pobūdis:
- Administravimo sutarčių rengimas;
- Informacijos apie įmonės valdomą nekilnojamąjį turtą sisteminimas ir naujinimas apskaitos programoje, sąskaitų išrašymas;
- Ataskaitų rengimas ir pristatymas (Microsoft Excel, Word, Powerpoint programomis);
- Dokumentų rengimas, turinio derinimas su vadovu ir trečiosiomis šalimis;
- Bendravimas ir bendradarbiavimas su projektų vadovais bei finansų skyriumi;
- Kitų vadovo pavestų užduočių vykdymas.
Reikalavimai:
- Aukštasis išsilavinimas arba paskutinių kursų studentas;
- Anglų kalbos žinios;
- Puikūs darbo kompiuterio įgūdžiai ir raštvedybos žinios;
- Komunikabilumas, organizuotumas, iniciatyvumas;
- Gebėjimas valdyti situaciją, greitai pereiti nuo vienos užduoties prie kitos;
- Vairuotojo pažymėjimas, automobilis.
Privalumai:
- Rusų kalbos žinios;
- Galimybė asmeninį automobilį naudoti darbo reikmėms.
Įmonė Jums siūlo:
- Galimybę mokytis iš geriausių;
- Dinamišką darbą;
- Kolektyvą, dirbantį bendram tikslui.
Gyvenimo aprašymą (CV) ir motyvacinį laišką su nuoroda „NT valdymo dep. vadovo asistentas (-ė)“ siųskite:
El.paštas: