IN real



Inreal valdymas, UAB

Pradėjusi veiklą 1994-aisiais, šiuo metu yra viena iš pirmaujančių nekilnojamojo turto bendrovių Lietuvoje. Pagrindinės veiklos kryptys – nekilnojamojo turto vystymas ir valdymas, dalyvavimas finansuojant ir administruojant nekilnojamojo turto investicinius projektus. Bendrovės darbo principai – patikimumas, atsakomybė ir pagarba klientui – padeda siekti užsibrėžto tikslo – nuolat būti viena iš savo veiklos lyderių. Šiuo metu „Inreal valdymas“ plėtoja tokius nekilnojamojo turto projektus kaip: „Marių verandos“, „Kopų vėtrungės“ ir „Dangės krantinės“.


NEKILNOJAMOJO TURTO VALDYMO DEPARTAMENTO VADOVO ASISTENTAS (-Ė)

 

Darbo pobūdis:

  • Administravimo sutarčių rengimas;
  • Informacijos apie įmonės valdomą nekilnojamąjį turtą sisteminimas ir naujinimas apskaitos programoje, sąskaitų išrašymas;
  • Ataskaitų rengimas ir pristatymas (Microsoft Excel, Word, Powerpoint programomis);
  • Dokumentų rengimas, turinio derinimas su vadovu ir trečiosiomis šalimis;
  • Bendravimas ir bendradarbiavimas su projektų vadovais bei finansų skyriumi;
  • Kitų vadovo pavestų užduočių vykdymas.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas arba paskutinių kursų studentas;
  • Anglų kalbos žinios;
  • Puikūs darbo kompiuterio įgūdžiai ir raštvedybos žinios;
  • Komunikabilumas, organizuotumas, iniciatyvumas;
  • Gebėjimas valdyti situaciją, greitai pereiti nuo vienos užduoties prie kitos;
  • Vairuotojo pažymėjimas, automobilis.

Privalumai:

  • Rusų kalbos žinios;
  • Galimybė asmeninį automobilį naudoti darbo reikmėms.

Įmonė Jums siūlo:

  • Galimybę mokytis iš geriausių;
  • Dinamišką darbą;
  • Kolektyvą, dirbantį bendram tikslui.

Gyvenimo aprašymą (CV) ir motyvacinį laišką su nuoroda „NT valdymo dep. vadovo asistentas (-ė)“ siųskite:
El.paštas: