Šiandien Ekonomikos fakultete studijų kokybės gerinimo klausimais diskutavo EF vadovybė, dėstytojai bei studentai. VU studentų atstovybės Ekonomikos fakultete organizuotoje diskusijoje visos pusės turėjo galimybę pasidalyti savo patirtimi bei idėjomis.
Prie apskrito stalo daugiausiai buvo diskutuota apie mokymo metodus, kurie studentus sudomintų, įtrauktų į dėstomą dalyką bei skatintų savarankiškai domėtis, ieškoti papildomos informacijos. Abiems pusėms teko sutikti, kad tai yra siekiamybė, kurią praktiškai nėra taip jau lengva įgyvendinti. Viena pagrindinių problemų, su kuria susiduria dėstytojai – studentų motyvacijos trūkumas. Lietuvoje studentai nėra linkę diskutuoti, intensyviai ruoštis paskaitoms, užduoti klausimų dėstytojams iš skaitytos medžiagos ir pan.. Tai matyt iš dalies yra Lietuvos švietimo sistemos trūkumas, nes daliai studentų diskutavimas, klausimų pateikimas asocijuojasi su atsakinėjimu prie lentos mokykloje. Tačiau siekti geresnės kokybės net ir tokiu atveju galima. Studentų atstovybė patarė, kad dėstytojai rengtų skaidres taip, kad studentai jose nerastų visos informacijos, jos būtų tarsi vedlys su užuominomis, tačiau visi atsakymai būtų surandami knygose, straipsniuose ir dalyvaujant pačiose paskaitose. Studentai pasakojo, kad kai kurių dėstytojų egzaminams dabar iš tiesų pakanka ruoštis iš skaidrių, nes jose yra visa būtina medžiaga ir net nėra būtinybės lankyti paskaitų, nes viskas aišku iš tų pačių skaidrių. Studentų atstovų nuomone, kad nepaisant dalies studentų poreikio lengviau “praslysti” vis dėlto reikėtų siekti aukštų reikalavimų studentams, skatinti jų motyvaciją ir kartu savarankišką jų darbą.