Aurelija Šilinskaitė: ,,Rinkodara - ne menas, o mokslas, paremtas matematika ir skaičiavimais"
Per pastaruosius dešimt metų rinkodaros sritis išgyveno keletą svarbių pokyčių, paskatintų technologijų pažangos, pasaulinės ekonomikos integracijos ir vartotojų elgsenos kaitos: duomenų analitika tapo neatsiejama rinkodaros dalimi, dar daugiau dėmesio imta skirti technikoms vartotojų dėmesiui pritraukti, sėkmingiems rinkodaros veiksmams atlikti reikia integruoto marketingo ir komunikacijos kompetencijų. Dėl šių pokyčių rinkodaros specialistų paklausa vis didėja. Darbo statistikos biuro (Bureau of Labor Statistics) tyrimo duomenimis, nuo 2022 m. iki 2032 m. bendras reklamos, reklamos ir rinkodaros vadybininkų užimtumas padidės 6 procentais – daugiau nei visų profesijų vidurkis. Vis dėlto organizacijos, ieškodamos rinkodaros specialistų, susiduria su nemenku iššūkiu: nors norinčiųjų išmėginti rinkodarininko kėdę gausybė, tačiau rasti tinkamų žinių ir įgūdžių turinčių kandidatų į siūlomas pozicijas – ne taip jau ir paprasta. Apie rinkodaros specialisto darbą ir jam reikalingas kompetencijas pasakoja rinkodaros mokymų agentūros „StartupbrandDNR“ įkūrėja, Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto dėstytoja Aurelija Šilinskaitė.