Rapolas

GSP CEO

Kokių svajonių turėjote studijų metais? Ar jos išsipildė?
Svajojau sukurti verslą - išsipildė ir vis dar pildosi.

Kas buvo svarbiausia renkantis, kur studijuoti?
Kai rinkausi studijų kryptį, rinkausi pagal tai kas buvo “ant bangos”. Gerai išlaikiau valstybinius egzaminus, todėl įstojau į tuo metu vieną populiariausių specialybių VVA VU EF.

Kas labiausiai įsiminė iš studijų metų?
Aktyvi veikla studentiškame judėjime.

Kokios paskaitos labiausiai patiko? Kurios buvo sudėtingiausios?
Labiausiai patiko tos paskaitos, kuriose buvo galimybė analizuoti realias situacijas. Sudėtingiausios buvo tos, kuriose buvo skaitoma sausa teorinė medžiaga, be prošvaisčių suvokti, kaip ši medžiaga gali būti pritaikyta realioje veikloje.

Gal pamenate kokį linksmą, studentišką nuotykį?
Tikrai jų buvo labai nemažai, pats geriausias nuotykis, kurį prisimenu - radijo stoties Start FM transliavimo antenos kabinimas ant vieno iš Saulėtekio bendrabučio stogų žaibolaidžio. Reikėjo drasuolio, kuris užsliuogtų į 4 m aukščio žaibolaidį, iškelto ant šešiolikaukščio stogo ir pritvirtintų anteną. Tai buvau aš...

Kaip ruošdavotės egzaminams: nuosekliai, viso semestro metu, ar likus kelioms dienoms?
Nebuvau pavyzdingiausias studentas ir egzaminams nesiruošdavau. Stengiausi lankyti ir dalyvauti visose paskaitose. Suvokus dėstomą dalyką, nesudėtinga ir egzaminus išlaikyti. Aišku buvo ir tokių egzaminų, kuriems reikėdavo iškalti mintinai, žodis į žodį dėstytojo konspektus. Pavyzdžiui, iki dabar atsimenu pirmame kurse dėstytas doc. Kindurio 14 verslininkui reikalingų žinių ir savybių sąrašą:

  1. Nuodugnus verslinikystės esmės ir turinio suvokimas, gebėjimas atskirti realius faktus nuo gandų ir perdėto verslininkystės vaizdavimo.
  2. Realus gyvenimo reiškinių, buitinių situacijų bei socialinės ekonominės būsenos vertinimas.
  3. Menas numatyti ir įgyvendinti nestandartinius sprendimus.
  4. Profesionali orientacija ir racionali ekonominė elgsena, optimalių sprendimų priėmimas, tikimybiškai neapibrėžtomis ūkinikavimo sąlygomis.
  5. Naujų gamybinių, komercinių idėjų kėlimas ir aiškus formulavimas.
  6. Objektyvus naujų idėjų perspektyvumo vertinimas.
  7. Teorinės žinios ir praktiniai įgūdžiai, naujų verslo įmonių steigimo klausimas.
  8. Mokėjimas valdyti mažas verslo įmones.
  9. Profesionalus nešališkas savo veiklos rezultatų vertinimas.
  10. Objektyvi išorinės soc. ekonominės veiklos analizė.
  11. Ūkinių veiksmų ir ekonominės elgsenos vertinimas etikos ir moralės požiūriu.
  12. Mokėjimas sudaryti sutartis.
  13. Gebėjimas užmegzti partneriškus kontaktus, vesti derybas.
  14. Išmanymas ir gebėjimas įsigyti viską, kas lemia sėkmingą gamybinę ir komercinę veiklą, užsibrėžtų tikslų įgyvendinimas.

Jūsų nuomone, kokią vietą išsilavinimas užima siekiant tapti savo srities profesionalu?
Manau, kad išsilavinimas yra pagrindas profesionalumui, išsilavinimas suteikia bazines teorines žinias, o nuoseklus darbas ir žinių taikymas sukuria prielaidas tapti profesionalu. Verslininkui svarbu plačiai mąstyti, nuolat mokytis ir praktikoje taikyti naujai įgytas žinias.

Jūsų nuomone, kokią dalį studijų sėkmės sudaro studento ir dėstytojo ryšys bei koks jis turėtų būti?
Labai sudėtinga apibrėžti, kas yra sėkmingos studijos. Studijos yra paslauga, todėl jų rezultatas priklauso tiek nuo studento, tiek nuo dėstytojo. Norint pasiekti užsibrėžtus tikslus, abi pusės turėtų juos aiškiai identifikuoti, nustatyti priimtinus matavimo rodiklius, gebėti objektyviai pamatuoti tarpinius ir galutinius rezultatus. Tačiau mano pavyzdys rodo, kad motyvuotai asmenybei nėra kliūčių pasiekti užsibrėžtą tikslą.

Kokie paprasti, kasdieniai dalykai įkvepia ir motyvuoja?
Šypsena ir atvirumas.

Kokia buvo įprasta Jūsų dienos rutina studijų metais ir kokia yra dabar?
Studijų metu neturėjau jokio režimo, dabar turiu itin griežtą režimą.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos