Rinkodaros katedra

Rinkodaros katedrą sudaro mokslininkų kolektyvas, kuris vykdo mokslinius tyrimus rinkodaros ir vartotojų elgsenos srityje, bendradarbiaudamas su partneriais Lietuvoje ir užsienyje dalyvauja su rinkodara susijusiose projektuose bei dėsto rinkodaros dalykus doktorantūros, magistro studijų ir bakalauro studijų studentams.  Pagrindinės mokslinių tyrimų kryptys apima vartotojų elgseną tradicinėje ir skaitmeninėje erdvėje bei ją lemiančius etikos, privatumo, pasitikėjimo bei motyvacijos aspektus. Tai atskleidžiama per tyrimus, apimančius prekių ženklų, kainodaros, pirkimų kanalų bei komunikacijos valdymą, vartotojų ir pirkėjų elgsenos veiksnių išryškinimą, motyvų keliauti nagrinėjimą. Mokslinių tyrimų rezultatai pristatomi aukšto lygio tarptautinėse konferencijose (AMS, EMAC) bei žurnaluose (Journal of Consumer Behaviour, Journal of Customer Behaviour, International Journal of Market Research, Journal of Marketing Education, International Journal of Culture Tourism and Hospitality Research, EuroMed Journal of Business ir daugelyje kitų).

Katedros darbuotojai aktyviai plėtoja konsultacinę veiklą, pateikia ekspertines išvadas bei komentarus su rinkodara susijusiais klausimais. Išsamus mokslo publikacijų sąrašas pateikiamas skiltyje DARBUOTOJAI

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos