Balandžio pabaigoje iš tarptautinio „Loreal Brandstorm“ konkurso Lenkijoje grįžo net trys VU EVAF Globalios rinkodaros programos studentų komandos, patekusios tarp dešimties stipriausiųjų iš Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Lenkijos. Dvi VU EVAF komandos namo parvyko įvertintos aukščiausiais apdovanojimais: „AROM.AI“ pelnė antrąją vietą, o „ARtistic“ komandai atiteko trečioji vieta.

Studentai konkursui ruošėsi studijų metu: rinkodaros vadybos (angl. marketing management) studijų dalykas integruoja pasirengimą „Loreal Brandstorm“ projektui ir padeda studentams teorines žinias pritaikyti kuriant naujo produkto ir jo komunikacijos idėją.

Kasmet vykstantis „Loreal Brandstorm“ konkursas dalyvius kviečia nagrinėti vis kitą aktualią ir visuomenės pokyčius atspindinčią temą. Šįkart organizatorių paskelbta tema buvo „Crack the new codes of beauty” (“Įveikite naujus grožio kodus”) – dalyviai kviesti analizuoti dirbtinio intelekto, virtualios realybės ar jos elementų pritaikymo galimybes grožio industrijoje.

Štai, pavyzdžiui, antrą vietą pelniusi komanda „AROM.AI“ (Naomi Koc, Nojus Sungaila ir Rūta Karvelytė) komisijai pristatė savo projektą „Facial Emotion Recognition Software to find your perfect scent”, kurio idėja – veido emocijų atpažinimo programos pasitelkimas kvepalų pirkimo internetu metu. Šios komandos nariai plačiau pasidalino savo projekto idėja ir įspūdžiais iš konkurso.

„Atsižvelgiant į kliento asmenybę (labiau intravertiška ar ekstravertiška, mėgsta ryškesnį ar blankesnį kvapą), kvepalų paskirtį (kasdieniam naudojimui, vakarėliui ar kitai progai) bei – svarbiausia – emocijas, kurias sukelia programoje rodomi vizualai (banguojanti jūra, levandų laukas, pjaustomas apelsinas ir t.t.), dirbtinis intelektas sugeneruoja sąrašą kvepalų, kurie atitiktų kliento poreikius. Įdomiausia yra trečioji – emocijų – dalis. Jos metu programa, paremta dirbtiniu intelektu, seka asmens veido mikromimikas (ang. microexpressions): pavyzdžiui, nosies galiuko, antakių, akių vyzdžių judesius, ir pagal turimus testinius duomenis įvertina vizualų sukeltas emocijas, susiedama jas su tam tikrais kvapais“, - apie parengtą projektą pasakoja komandos narys, studentas Nojus Sungaila.

Sėkmingą lietuvių pasirodymą konkurse lėmė ne tik unikali idėja, bet ir puikus pasirodymas prieš renginio komisiją: „Manyčiau, kad mūsų komanda išsiskyrė ne tik ypatingai stipria idėja, bet ir komandos narių vieningumu bei charizma. Buvo įdomu pabendrauti su konkurso komisija bei „Loreal“ kompanijoje dirbančiais žmonėmis. Turėjome galimybę išgirsti atsiliepimų apie mūsų idėją bei idėjos pristatymą. Galiu teigti, kad iš konkurso parsivežėme neįkainojamas pažintis ir norą toliau auginti ir plėtoti šią idėją“, - sakė konkurso dalyvė Rūta Karvelytė.

Paklaustas, ko gi reikia sėkmingai idėjai, projekte dalyvavęs studentas Nojus išskiria tris dedamąsias: „Ji turi spręsti tam tikrą kliento arba įmonės problemą, būti reali, turint omenyje, kad ją bus galima įgyvendinti (realistiškai žiūrint tiek iš finansinių resursų, tiek iš laiko perspektyvos) ir unikali (arba skirtis nuo rinkoje jau esančių produktų ar paslaugų). Jei idėja atitinka šiuos tris kriterijus – ji jau yra gera. Lieka tik į ją pažvelgti iš įvairių perspektyvų, tobulinti, patraukliai pateikti ir, svarbiausia, tikėti tuo, ką darai.“

„Mano nuomone, reiktų nepamiršti ir komandinio darbo svarbos. Idėjos generavimui ir įgyvendinimui reikalingas nuoseklus, daug laiko reikalaujantis darbas. Žmonės komandoje turi ne tik atlikti užduotis, bet ir puikiai sutarti ir išklausyti vienas kitą. Esu tikra, kad mūsų idėjai pasisekė ir todėl, jog kartu su Nojumi ir Naomi universitete kartu dirbame jau trečius metus, ruošiame įvairius projektus ir atliekame užduotis, gerai pažįstame vienas kitą ir mokame suprasti bei susitarti. Tokioje komandoje galima daug ką pasiekti, nesunku plėtoti ypatingas ir potencialo turinčias idėjas“, - kolegai antrina R. Karvelytė.

Sveikiname visus į tarptautinį geriausių komandų dešimtuką patekusius Globalios rinkodaros programos studentus: komandas „AROM.AI“ (Naomi Koc, Nojus Sungaila, Rūta Karvelytė) „ARtistic“ (Mildvydas Sinkevičius, Mindaugas Gailius, Paulius Ivaškevičius) ir „JMG‘REAL“ (Gabrielė Skirvainytė, Julija Dikčiūtė, Miglė Dirsytė).

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos