Džiaugiamės galėdami pakviesti visus į Rinkodaros katedros mokslo seminarą. Balandžio 25 d. (ketvirtadienį) TechHub 35-30 auditorijoje Carlos Flavián (University of Zaragoza) pristatys temą „Improving the customer experience through artificial intelligence“.

 

Trumpa seminaro apžvalga

Istoriškai naujos technologijos, pavyzdžiui, pramonės revoliucijos mašinos, prieš priimant jas kaip didinančias našumą, susidurdavo su pasipriešinimu. Pranešime nagrinėjami veiksniai, darantys įtaką dirbtiniu intelektu pagrįstų paslaugų įgyvendinimui, įskaitant (1) sąsajos arba roboto dizaino aspektus, tokius kaip estetika, pranešimai, galimybė manipuliuoti, aktyvumas, poveikis ir formalumas. (2) Klientų savybės, tokios kaip pasirengimas technologijoms, amžius, lytis, kultūra, asmenybė ir pakopa, taip pat turi įtakos robotų priėmimui. (3) Aptariami tokie susidūrimo su paslaugomis veiksniai kaip informacijos teikimas, įsitraukimo lygis, nesėkmių tvarkymas, produkto / paslaugos kontekstas, sandorio / santykio tipas ir darbuotojų pakeitimas / bendradarbiavimas. Apskritai, siekiant optimizuoti paslaugų robotų dizainą, suprasti klientų segmentų pageidavimus ir nustatyti tinkamus paslaugų kontekstus sėkmingam įgyvendinimui, kartu sprendžiant etines problemas, reikia atlikti daugiau tyrimų.

 

Informacija apie seminarą

  • Laikas: balandžio 25 d. 16:00-17:00 val.
  • Vieta:  VU Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas, Saulėtekio al. 9, Vilnius, 35-30 auditorija/ TechHub
  • Pranešėjas: Carlos Flavián, rinkodaros profesorius (University of Zaragoza). 
  • Tema: Improving the customer experience through artificial intelligence“.
  • Seminaro kalba: anglų

 

Seminaras yra atviras visiems – studentams, dėstytojams, mokslininkams. Kviečiame pasisemti žinių!

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos