Rinkodaros katedra

Rinkodaros katedra – tai mokslininkų kolektyvas, kuris:
- vykdo mokslinius tyrimus rinkodaros ir vartotojų elgsenos srityje;
- dėsto rinkodaros dalykus doktorantūros, magistro studijų ir bakalauro studijų studentams;
- dalyvauja su rinkodara susijusių praktinių klausimų sprendime, bendradarbiaudamas su partneriais Lietuvoje ir užsienyje.

Mokslinių tyrimų rezultatai pristatomi svarbiausiose tarptautinėse rinkodaros konferencijose (AMS, EMAC, kt.), publikuojami aukštai vertinamuose žurnaluose. Svarbiausios tyrimų kryptys: pirkėjo elgsena skaitmeninėje aplinkoje, vaiko įtaka perkant, rinkodaros sprendimai prekių ženklų ir kainų valdyme, turistų motyvai ir elgsena.

Rinkodaros katedra tiesiogiai kuruoja magistro studijų programą „Rinkodara ir integruota komunikacija“ (lietuvių ir anglų kalbomis) bei bakalauro studijų programos atšaką „Rinkodara ir globalusis verslas“ (anglų kalba); katedros dėstytojai dėsto rinkodaros dalykus kitose studijų programose įvairiuose fakultetuose. Kadangi visi katedros nariai turi ne vien akademinio darbo patirties, teorinės žinios dėstomuose dalykuose nuolat integruojamos su jų praktinio taikymo būdais.

Katedra palaiko ryšius su daugeliu užsienio partnerių. Katedros dėstytojai nuolat kviečiami dėstyti užsienyje, o užsienio kolegos dėsto katedros kuruojamose studijų programose. Su kitų šalių mokslininkais atliekami bendri tyrimai, dalyvaujama įvairiuose projektuose. Sukauptomis žiniomis katedros mokslininkai dalijasi konsultuodami įmones, pasisakydami žiniasklaidoje.

Rinkodaros katedros veikla itin dinamiška, tyrimai ir dėstymas nuolat derinamas su naujausiomis rinkodaros tendencijomis.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos