Bendrovės „Intermedix“ paslaugų centro žmogiškųjų išteklių direktorė Simona Vabalė teigia, kad visi darbuotojai, nepaisant to, kurioje pasaulio vietoje dirba, visų pirma nori gauti sąžiningą darbo užmokestį, atitinkantį jų kompetencijas, reikalingas darbe. „Be to, organizacijos nariai siekia augti, tobulėti, daryti reikšmingą pokytį. Kiekvienas darbuotojas nori priklausyti komandai ir jaustis jos dalimi“, – sako Kaune įsikūrusio JAV bendrovės paslaugų centro atstovė. Pasak jos, tarptautinės kompanijos darbuotojų motyvacijos sistemos turi atitikti konkrečiame regione dirbančių darbuotojų poreikius. „Skirtinguose regionuose gali skirtis darbuotojų demografinė situacija, poreikiai, kultūrinės normos, tam tikri įstatymai ir kita. Pavyzdžiui, Jungtinėse Valstijose viena iš svarbiausių papildomų naudų yra laikomas sveikatos draudimas, nes, kaip žinia, JAV sveikatos priežiūros ar gydymo paslaugos yra labai brangios“, – dėsto p. Vabalė.

Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto doc. dr. Asta Stankevičienė pastebi, kad dabartinės skatinimo tendencijos yra orientuotos į darbuotojų įgalinimą ir įsitraukimo į darbą didinimą, žaidimo elementų darbe naudojimą, darbuotojų kūrybiškumo ir asmeninių iniciatyvų darbe skatinimą, įvairių sveikatinimo programų plėtrą, jaukios ir pagarbios atmosferos kūrimą ir palaikymą. „Žinoma, šios tendencijos dar yra ryškiausios IT, telekomunikacijų, finansų, stambesnėse prekybos organizacijose, kurios kovoja dėl geriausių darbuotojų šalyje. Kituose sektoriuose vis dar vyrauja standartinės motyvacijos formos, kai akcentuojamas materialinis veiksnys, o į darbuotojų lūkesčius orientuotos skatinimo priemonės taikomos mažesniu mastu“, – apibendrina doc. dr. Stankevičienė.

Plačiau... 

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos